fbpx

Zostań ekspertem w swojej branży – mini poradnik

Zostań ekspertem w swojej branży i zdobywaj nowych klientów. Klienci kochają ekspertów oraz porady. A w dzisiejszym czasie, 99% porad szukamy w internecie. Daj się odnaleźć i zostań ekspertem… czyli jak budować swoją reputację oraz zwiększać zyski.

Nie robisz nic – przegrywasz

Zastanawiasz się jak wygrywa Twoja konkurencja? Zobacz co robisz, by zwiększyć zasięg swojej reklamy? Czy prowadzisz działania długoterminowe? Jeśli nie, to nic nie robiąc przegrywasz już na starcie.

Prowadzenie bloga firmowego i kreowanie swojej pozycji jako eksperta, to czasochłonny i długi proces. Jednak, zadaj Sobie pytanie, czy możesz sobie pozwolić na nierobienie nic? Czy zaniechanie, przybliży Ciebie do uzyskania przewagi rynkowej? A jeśli, taką przewagę posiadasz, to czy uda się Tobie ją uzyskać?

Dużo pytań. Ale również, sporo kierunków w jakich możesz rozwijać biznes. Nie siedź bezczynnie, zacznij działać już dziś!

Klienci szukają informacji

Czasy gdy klient przychodził do sklepu i tam podejmował decyzje już dawno minęły. Dziś w globalnej gospodarce liczy się wiedza oraz świadomość. Dziś mamy doczynienie z klientem, który świadomie podejmuje decyzje zakupowe. Wpierw poszukuje informacji, sprawdza ceny i oferty oraz wybiera tę, która wydaje się być najkorzystniejsza.

To właśnie dzięki takiemu działaniu istnieją takie platformy jak Allegro czy Ceneo. Pozwalają na porównanie cen, sprawdzenie dostępności, szybkości i warunków dostawy oraz zdobyciu najlepszej oferty na wybrany produkt. Na pewno nie raz, zdarzyło się Tobie przeszukać czeliści internetu i znaleźć wymarzony produkt.

Ekspertem być… buduj swoją markę

Blogi, artykuły, kontakt z klientem… tak jest, bycie ekspertem to wiele wyzwań, ale nagroda jest jedna – SUKCES. Dobrze prowadzony blog internetowy oraz działania w Social Mediach, to klucz do wygranej. Jednocześnie bycie ekspertem, to również budowanie swojej marki osobistej jak i marki Twojej firmy.

Rozpocząć budowanie pozycji eksperta, można szybko. Dzięki pracy i wytrwałości możemy zbudować coś wyjątkowego. Już dziś pomyśl, jak rozpocząć kreowanie marki. Czy marką będziesz Ty, Twój Produkt czy Twoja Firma? Pomyśl o kanałach przekazu. Oczywiście, nic nie przychodzi szybko i łatwo. Budowanie dobrze funkcjonującego bloga, to długotrwała inwestycja ale również długotrwałe zyski.

Nasz pierwszy blog

Czyli od czego zacząć? Od wyboru tematu, sprawdzenia konkurencji oraz pisania. Gdy już uruchomisz swój blog, kreuj jego wizerunek. Dziel się pomocnymi artykułami oraz kontaktuj z klientem. Gdy dobrze zadbamy o naszego klienta, ten będzie chętniej do nas wracał i korzystał z naszych usług. Ba, może nawet poleci Ciebie dalej i pomoże w znalezieniu kolejnych klientów.

Czemu warto prowadzić blog?

  • Budujesz swoją markę
  • Budujesz przewagę rynkową
  • Kierujesz ofertę do swoich użytkowników
  • Dajesz odnaleźć się w internecie
  • Pozycjonujesz treści w Google
  • Stajesz się ekspertem
  • Zwiększasz sprzedaż i zysk

Nie wiesz jak założyć i prowadzić bloga? Zapraszamy do nauki ze szkołą blogera.

.

Zostaw komentarz